Re: czy warto kupic LG Flatron 915FT plus?

Autor: Yacca <yacca_at_2n.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 23:17:42 MET

> acha - czy moze lepszym wyborem bedzie jakas IIyama
> albo samsung?
Nie wiem jaka maja maske - ja mam 774FT na tym samym kineskopie i powiem Ci,
ze "na oko" Flatron ma o wiele ladniejszy obraz od Soniaka. Mialem okazje
porownac, bo pracowaly obok sie bie w sklepie. To oczywiscie kwestia
odpowiedniej regulacji rowniez, ale mnie FT bardzo przypadl do gustu.
Zreszta nie lubie tych drutow Trinitrona.

Yacca