Re: Ciemny obraz w Dosie

Autor: red5 <red5_at_space.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 20:21:23 MET

> Mam pewien problem i mam nadzieje ze bedziecie mi mogli pomoc.
> Otoz ostatnio chcialem pograc sobie w takie stare gry pod Dosa (np. Duke
> Nukem 3D) ale niestety
> jak wlaczam ta gre pod Dosem mam strasznie ciemny obraz.Takze mam ciemny
> obraz jak tylko
> wejde w tryb Dosa i chce np. uruchomic Norton Commander. Taki ciemny
> obraz jest juz podczas
> startu komputera.Wszystko by bylo w porzadku jakby sie ten obraz dalo
> jakos rozjasnic ale jak to
> zrobic ? W windowsie jest wszystko w porzadku.Przeinstalowalem juz
> [...]

dla DOS'a znaczenia twoj DirectX czy stery windowsowe do grafy nie maja.
niezbyt wiem co moze byc przyczyna, ale sproboj program SciTech Display
Doctor - 6.53 dziala na pewno pod DOS i Windows. jest tam takie narzedzie
do centrowania obrazu, ale rowniez palete mozna dostrajac. jedynie co to
nie tyczy sie trybu tekstowego.

p.s. poszlo i na priv i na grupe.

---
red5