Re: nvidia -3dfx

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 17:12:40 MET

Użytkownik "Airwolf" <airwolf@astercity.net> napisał w wiadomości
news:3a9b8f9a@news.vogel.pl...
> Czesc !!!
> Czy kos z was zna moze program emulujacy obsluge karty 3dfx pod nvidia np.
> Tornado Geoforce 2MX dla systemów win.9x , win NT?
> Serdecznie prosze o namiary.

1). Nie ma uniwersalnego i idealnego wrappera glide.

Skoro znasz już pierwsze przykazanie, to możemy przejść do rzeczy.

Creative Unified Driver - niestety do jego ściągnięcia ze strony CL
trzeba podać numer seryjny swojej karty (Creative'a!) więc albo poszukaj
na jakiejś innej stronie albo poproś kogoś kto ma kartę creative'a żeby
ci ściągnął... Lojalnie uprzedzam, że nie próbowałem instalować
tego na innych kartach niż moja stara CL 3D Blaster TNT - IMHO powinno
bez problemu działać o ile nie sprawdza BIOS'u karty przy instalacji...

Dziala na kazdej nVidii i jest rowniez jako "integralna czesc" sterownikow
"mr.F" lub "Fachman"
do pobrania z: http://www.fachman.pl/

Ten sterownik działał całkiem nieźle w np. Carmageddonie 2 (gra wyglądała
lepiej niż na D3D)

Ale najpierw zerknij na: http://www.glideunderground.com/GU_Files.asp
Znajdziesz tam sporo wrapperów glide - oczywiście nie wszystkie działają
we wszystkim na wszystkim - niektóre lepiej radzą sobie na kartach
nVidii, inne na S3 jeszcze inne w ogóle... Potestuj - nie polecam
nic konkretnego bo temat ten zamknął się dla mnie w momencie gdy
przestałem grać w Mario 64 na emulatorze UltraHLE ;)

Zupelnie jak ja. A doszedlem calkiem daleko...

PS. IMHO skoro nVidła przejęła czy-de-ef-iksa to mogła by przepisać glide'a
na potrzeby swoich kart... czasem dobrze zagrać w jakąś staroć...