Bad Sector na HDD

Autor: FunBoy <mrfunboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 14:30:51 MET

Pojawil mi sie bad sector na hdd (Fujitsu 10GB) i mam jeszcze 1,5
miesiaca gwarancji na niego. Jest to dopiero pierwszy bad sector i
pewnie niedlugo pojawia sie nastepne. Jaka jest szansa ze dostane nowy
dysk? Czy moge sie domagac wymiany dysku na nowy?
Czy jest mozliwosc zalatania tego miejsca na hdd, tak abym tego nie
zauwazyl? Czy zerowanie dysku daje taki efekt? Wiem, ze opcja
S.M.A.R.T. "...cośtam..." jest wyłaczona na tym dysku, bo sprawdzalem
to odpowiednim programem. Jesli mi to jakos zalataja, to czy jest
jakas szansa, ze znajde ten bad sector np. przez program NDD?

Prosze o szybka odpowiedz.
Z gory dziekuje.