Re: HP LJ 8550 - kontakt z uzytkownikiem

Autor: Marky <marky_at_w.pl>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 12:22:20 MET

[...]
> wydruk obojetnie 10, 15,100 stron i albo drukarka "wisi", albo stwierdza
ze
> gotowe po 5,6 stronach.
> W przyplywie dobrego humoru potrafi druknac i 30 stron ( caly czas mam na
> mysli czcionki "nietypowe" ), ale gubi znaki wprowadza swoje komentarze
> inteligentna ), oszczedza papier drukujac po pare zdan w jednej lini no
> inne ......
[...]

Czy ta drukarka nie potrafi drukowac w trybie graficznym ? eee... co oni Ci
chca wmowic - jaka "drukarka biurowa" ?? Laser, kolor za sporo kasy, a nie
potrafi wydrukowac np. logo firmy na dokumencie, bo to musi byc puszczone
w trybie graficznym ? W/g mnie maja niedorobione sterowniki, wiec nawet
jakbys je nie wiem jak poprawnie ustawil, to i tak bzdury wyjda z kompa na
kabelek drukarkowy. Mialem kiedys cos takiego ze stara iglowka Star-LC200,
na sterach pod Windows "dostawala swira", a z Amigi szlo ladnie i pieknie :)

Nie mam dostepu do takiego sprzetu, ale moge podsunac kilka sugestii:

1) sprawdz jak to wychodzi przy wydruku do pliku - tzn. najpierw przekieruj
wydruk do pliku, a potem ten plik wyslij na drukarke (np. copy plik.prn lpt1
/b)
2) zmieniales kabelek polaczeniowy ?
3) na innym kompie tak samo sie zachowuje ?
4) na innym systemie operac. tak samo "wariuje" ?
5) nie miales mozliwosci przetestowac innego egzemplarza ?

Powodzenia w walce z maszynOM :)
Marky