Re: IDE secondary na karcie dzwiekowej

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 04:15:27 MET

Osoba podpisana jako "Mietek" <mieczpo@priv5.onet.pl> w art.
news:97bp8j$cce$1@news.tpi.pl pisze:

> Cześć

> Czyżby nikt z te listy nie znał sie na tym?

Czyżbyś nie umiał czytać plików readme?

IDE na karcie dźwiękowej nie jest drugim, tylko trzecim kanałem. A działa
poprawnie tylko wtedy, jeśli zainstalujesz również dosowe sterowniki dla
karty dźwiękowej i tam skonfigurujesz parametry tego kanału (przerwanie
różne od 14 i 15 i port różny od..., oj, sam sobie sprawdź parametry IDE).
Jeśli masz zainstalowane sterowniki BusMaster do IDE na płycie głównej, to z
kanału na karcie raczej nie skorzystasz, bo nie obsługuje trybu BusMaster,
więc sterowniki go nie rejestrują.

--
Andrzej P. Woźniak  usher@poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free