Re: Monitory, monitory :-)

Autor: Marcin Folek <kelof_at_home.com_!_>
Data: Tue 27 Feb 2001 - 01:50:15 MET

In article <97dsn3$cn6$1@news.tpi.pl>, "ernest" <ernest@skrzynka.pl>
wrote:
> Najlepszy monitor to ten, ktorego sam wybrales z wielu. Czasami sama
> marka nic nie da. G200 to najwieksze badziewie wsrod 17-tek, mimo ze sa
> nieliczni szczesliwcy, ktorym udalo sie kupic dobry egzemplarz.
Troche off-topic, ale u gdy mnie na uczelni pojawily sie 22" plasciutkie
monitory Sun-a (pracuje toto ze sparc-iem)... to nie moglem oderwac
wzroku, wrazenie rewelacyjne.. a moja domowa 17" wydaje mi sie teraz taka
malenka!:( Teraz jestem nieszczesliwy, jak dopcham sie do x-terminala z
okropnie wypuklym Optiquestem q95... Gdyby moj monitor nie mial dopiero
roku, to juz bym chyba zbieral na cos wiekszego...

--
Kelof -> cs993373@ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming