Padnięta poczta w Outlooku. Help!

Autor: -==- vel De Nathoo Rhat <tv43_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 23:25:35 MET

Witam,

proszę Was grupowiczów o pomoc. Po uruchomieniu Outlooka przestał on widziec
wiadomości z jednego z folderów. Próbowałem różnych rzeczy, ale Outlook nie
widzi starych wiadomości. Plik w którym są one przechowywane nie został na
szczęście skasowany, ani opróżniony (ma 64 MB, są tam wiadomości z ostatnich
dwóch lat) ale nie udało mi się nic z niego zaimportować.
Czy jest jakiś program do naprawiania poczty??
Czy można jakoś te dane odzyskac?
Może są jakieś firmy które się takimi rzeczami zajmują?
Proszę o pomoc.

--
Regards,
Wojciech Janio