Nero - jak ustawic CDDB

Autor: Paweł Niewiadomski <niewiap_at_widzew.net>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 22:03:40 MET

Jak w Nero 5.0.3.5 ustawic serwer CDDB w opcjach, zeby zczytywal z
internetu informacje o utworach? Przy ustawieniach standardowych (bodaj
freedb.freedb.com/~cddb/cddb.cgi:80, ale nie jestem pewien, bo zmienilem)
wyrzuca mi, ze nastapil nieznany blad sieci, albo CD nie mozna znalezc w
bazie. To samo gdy zmieniam na us.cddb.com (dziala na winampie). Mam
stale lacze i winamp odczytuje mi tytuly bez problemu.
Poza tym denerwuje mnie, ze za kazdym razem, gdy przeciagam sciezke CD do
nowej kompilacji, wlacza mi sie Winamp i odczytuje dana sciezke. Czy mozna
pozbyc sie tej niedogodnosci?
Pozdrawiam,
Pawel