Re: Jaka p³ytke najlepiej pod Athlona?

Autor: -=< SaKo >=- <sako_at_infinity.waw.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 19:48:49 MET

GUZ wrote:

> A te MSI s¹ lepsze od Asusa? Ostantnio przeczyta³em ¿e jaki¶ nowy Asus
> wyszed³ A7V133 na chipsecie KT133A ale w polsce go chyba jeszcze nie ma.

raczej wieksze znacznie ma konkretny model plyty, niz producent (jesli chodzi o
renomowanych czyli np MSI czy ASUS).
ASUS A7V133 jest juz dostepny, np na gieldzie (cena 790 PLN).
Ja osobiscie wole brac pod uwage testy, troche linkow jest na mojej stronie.
Niestety nie wszystkie testy ktore mozna spotkac w sieci opisuja to co by sie
chcialo wiedziec i nie sa w stanie przetestowac wszystkich mozliwych
konfiguracji.

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344