Re: Jak zmienic domyslne ustawienia w wordzie i M$ IE?

Autor: andy_k <andyk_at_spamprotector_cyberspace.org>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 17:00:41 MET

On Mon, 26 Feb 2001 08:31:11 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol@iname.com>
wrote:

>A pl.comp.os.ms-windows.win9x to niby nie ma? :)

Nazwa grupy byla tak dluga, ze nie zmiescila mi sie w calosci w okienku
czytnika i stad przy szybkim przegladaniu umknela mi. :)

>Jakbyś dobrze poszukał FAQ grupy, dokopałbyś się jednak do tej

Ciekawe gdzie on jest, bo opisu tej grupy nie ma:
http://www.usenet.pl/opisy/

>informacji :) Zresztą tegoż samego można się dowiedzieć po prostu
>czytając regularnie grupę, bo co chwila ktoś zaznacza profil grupy
>w swoich postach.

Pamietam jak jakies 2 czy 3 lata temu byla tutaj na ten temat klotnia i
wynikalo z niej raczej, ze o sofcie tez mozna pisac.

A co do normal.dot - jak go zmodyfikowac, bo mi word na to nie pozwala -
chce, zebym zmiany zapisal pod inna nazwa, gdyz twierdzi, ze normal.dot
jest juz otwarty i dlatego zablokowany do edycji - oczywiscie, ze jest
otwarty, bo otwieram go, zeby wlasnie zmienic ustawienia...

Problem z ms ie tez pozostaje nierozwiazany.

a.