Re: Jak przywrócić padnięty bios do życia? ATC-6130 LX440

Autor: plain <plain_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 16:01:35 MET

Użytkownik "bamber" <bamber@arno.pl> napisał w wiadomości
news:97c34k$qln$1@news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Mam pytanko:
>
> Jak przywrócić padnięty bios do życia?
>
> Tak, Tak... Wgrywałem nowszy bios (podkusiło mnie) i podczas wgrywania
> komputer poprostu się zawiesił i nic mi nie zostało jak tylko Power-OFF.
> Płyta to ATC-6130 440LX.
>
> --

1. poszukaj pod http://www.bios.pnet.pl/ - akurat ten link mam pod reka
2.ATC 6130 byly w 2 revisionach 1. o i1.1 o ile dobrze pamietam cyferki
ktory masz ?
3. Jak sobie nie poradzisz to mam pare takich plyt all rev. wiec mozesz
umowic sie na priv. moge sprobowac ci pomoc, ale jesli przypadkowo kostka
jest uszk. to masz pecha bo programatora to ja nie posiadam

ps. nie spotkalem ATC 6130 z lutowanymi koscmi - moze masz szczescie

o widze iz juz dobrzy ludzie cos ci poradzili, ten post lezal pare godz. w
kopiach roboczych