Re: WinME i modem Zoltrix

Autor: Wojtek <japi_at_box43.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 14:39:43 MET

Użytkownik "Tomasz" <wronsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:97dieu$k5r$1@info.cyf-kr.edu.pl...
> Witam,
>
> Kupiłem nowy komp: Duron750, 192RAM, Soltek ATA66, SeagateU5.
> Dodałem do tego modem Zoltrix Phantom ze starego kompa (K6-2 300, 48RAM,
> Shuttle MODE4, Quantum 650MB).
> Problem jest taki, że WinME nie znajduje modemu, tylko urządzenie "PCI
> Serial Controller", do którego nie mam żadnych driverów.
> Ręcznie modem da się wybrać, ale sterowniki nie działają, nie ma kontaktu
> modemem.
>
> Czy nowe sterowniki pod WinME wystarczą, czy to coś innego?

No i wszystko jest OK. Gdy spyta sie o sterowniki musisz naprowadzic go na
katalog, w ktorym masz stery i wszystko bedzie OK. Najpierw znajduje Serial
Controler, a po zainstalowaniu sterow znajduje modem. Sterownniki do
kontrolera sa w razem. w komplecie ze sterownikami do modemu. Musisz tylko
pobrac te najnowsze pod Win9x

--
Pozdrufka z Pyrlandii
Wojtek