Re: PROPOZYCJA: pl.comp.laptops

Autor: K.Musial <kmusial_at_mac.com>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 15:30:36 MET

> From: "Remigiusz Szwed" <remik@intracel.pl>
> Newsgroups: pl.news.nowe-grupy,pl.comp.pecet,pl.comp.sys.macintosh
> Date: Mon, 26 Feb 2001 00:58:25 +0100
> Subject: Re: PROPOZYCJA: pl.comp.laptops

> To ja chce przenosna workstacje z 19' monitorem i wbudowanym
> tabletem a4:-)))
>
> pozdrowka, Remik

;)))) dobre ... ale to nie kawal - WACOM juz zrobil przeciez wyswietlacz i
tablet w jednym, moze jeszcze nie 19' bo i po co skoro rozdzielczosc
1600x1200 mozna calkiem wygodnie zmiescic na przekatnej 17'LCD (taniej)-
mysle tez ze w niedlugiej przyszlosci (powiedzmy jak PL bedzie juz w UE :))
taki wyswietlacz bedzie zintegrowany z wbudowanym calkiem szybkim komputerem
i to wszystko za przystepna cene - sa juz przeciez takie projekty
zrealizowane tyle ze obecnie chyba niezbyt popularne nawet wsrod
grafikow...laptop to standard zamawiasz duzy ekran dolaczasz tablet A4 i do
dziela...

pozdrawiam
Krzysiek MUSIAL

PS