Re: Zatrzymywanie wydruku

Autor: pablo.z <pawel.ziolek_at_grupazywiec.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 19:31:02 MET

Użytkownik "Kamien" <kamien@hotmail.com> napisał w wiadomości
news:95trt6$28q$1@news.tpi.pl...
> Witam
>
> mam taki problemik rok temu wyprowadzajac sie z domu
> zabieralem komputer wiec napredce i jak najtaniej musialem
> zlozyc mlodszemu bratu i rodzicom drugi

ciach

Czesc.

Jak Ci nie wstyd zabierac bratu dobry komputer i wstawiac jakis badziew??? I
jeszcze ten 14'' monitor o ekranie okraglym jak barylka.

A tak poza tym to sproboj w ustawieniach drukarki. Wchodzisz we wlasciwosci
i zmieniasz opcje przesylania danych do drukarki. Probowalem wlasnie to
zrobic, ale cos mi sie wiesza ;-).

Pzdr.

Pawel - Twoj brat