Access 97 po instalacji office 2000

Autor: ELF <elf_at_irc.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 14:10:06 MET

Na Windows NT (servicepack 6) zainstalowalem Office 2000 po czym
zorientowalem sie, ze potrzebuje Accesa 97. Niestety nijak nie daje mi sie
go odpalic. Wypisuje mi "microsoft acces nie moze byc uruchomiony ze wzgledu
na brak licencji na ten komputer". Deinstalacja office 2000 i zainstalowanie
accessa 97 nie pomoglo. Probowalem rowniez wyciecia w pien rejestru
...\software\microsoft\office . Dodam ze posiadam oryginalne wersje zarowno
office 97 jak i 2000 i ze instaluja sie one bezproblemowo.