Re: TNT2 M64 = prblem ?? tylko kurde dlaczego?

Autor: Muzzy <muzzy4_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 10:52:25 MET

Virge
> A jak wyglada reszat sprzetu?

To byla i nie byla sprawa sprzetu. Pisze byla bo chyba sobie poradzilem.
Sprzetowy problem polegal na tym ze to jest Daytona czyli grafa watpliwej
marki choc na referencynym chip'ie i plytce. A jezeli chodzi o niesprzetowe
rozwiazania to nie dokonca wiem co pomoglo bo wlazlem sobie do biosu i
zaczalem zmieniac. Najpierw zwiekszylem aperturke dla AGP, potem wlaczylem
jakies dwa keszowania ktore sie chyba wylaczyly podczas kiedysiejszego
update'u biosu (video RAM i vide costam jeszcze) no i wylaczylem irq5 bo tam
mi wskakiwala agiepka (teraz siedzi na 10 w 98 i 11 w 2k) ale w przypadku
gier to chyba nie pomoglo, skonczyly sie problemy z czajeniem detonatorow
ale 3d lezalo i kwiczalo. Zainstalowalem gole 98 i przegralem z niego
starsza wersje HID.DLL (1998) na nowszy (1999). Czyli zrobilem downgrade i
zadzialalo. Poszly wszystkie gry. Czy wiecie co to za plik i po co.

Aha a sprzet to Abit BE6 II z celem 633 128 ramca, sb128, avermedia, jeden
rltk8139 no i co tam moze miec jeszcze wplyw, ..aha i mycha genius'a z
szarym skrolem.
Pozdrowienia i dzieki
Muzzy