Re: Dyski IBM wyprodukowane do pazdz. 2000 podobno do wymiany?

Autor: <adadur_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 08:05:25 MET

> Ostatnio mialem doczynienia z dowoma ibm'ami 30 i 45. (7200)
> Ten pierwszy sie w sumie nie zbyt grzeje przy normalnej pracy (tj okna +
> granie + czasem
> defragmentacja) drugi juz troche bardziej ale na oko ma kolo 35 stopni.

A ja mam dla was ciekawostkę
Mój IBM 20,5 GB jest leciutko ciepły (specjalnie dotykałem "paluszkami") ale
kiedy poszedłem kiedyś z nim do kolesia to włozyl go do kieszeni i bara
bara .... po wyjęci nie moglem go w ręku utrzymać i nie mówcie mi że to wina
chłodzenia, kieszeni bo była "wyjęta" i bez klapki.
adadur