virtual dub

Autor: Robert <robbie_at_yoyo.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 10:11:20 MET

Mam pewien klopot. Nie moge uzyskac dzwieku podczas zgrywania filmow z
tunera TV.
Wydaje mi sie, ze robie wszystko prawidlowo tj. uruchamiam Avermedia Capture
98 (taki mam tuner), ustawiam wybrany kanal tv, zamykam, uruchamiam Virtual
Duba, wybieram tryb Capture, ustawiam kompresje obrazu - divx, dzwiek-PCM, w
mikserze we wlasciwosciach nagrywania zaznaczam line-in. Obraz jest dzwieku
niestety brak.
Mam plyte Soltek KV+ z karta dzwiekowa.
Znawcow tematu prosze o pomoc.
Dzieki.

Aha czasami wyskakuje blad - Error 419 - nie mozna uruchomic urzadzenia
wejsciowego wave, sprawdz rozmiar, czestotliwosci i kanaly.