Re: Jaki Cd-rom wybrać!

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Mon 26 Feb 2001 - 00:37:25 MET

> Dlczego teac 40x krotny jest drozszy od 52x LG?
> Co warto kupić TEAC'a czy LG, który ma lepszą korekcje i lepiej czyta
> porysowane płyty?

Kolega (pozdr. dla MGB :-) miał mi kupić i wysłać Teaca 40x ale, że
tak jakoś wypadło, że mi go nie wysłał kupiłem LG 52x.
Napęd chodzi całkiem nieźle pod względem korekcji błędów i szybkości.
Szkoda tylko, że ten LG pracuje w PIO4 z DMA a nie w UDMA
ale być może nowy firemware to zmienia (ja mam v1.0).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\