Re: Byly sobie partucje - juz ich nie ma...

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 23:55:36 MET

Jak

> To sie nie przyznawaj bo niewiele widziales :-)))
Uwazasz sie za geniusza komputerowego czy jak ?

..

> Podtrzymuje co powiedzialem wczesniej. Nie znasz DOS bo nie wychyliles sie
> poza gowniane produkty M$, ktorych nigdy nie uzywalem na domowym
komputerze
> choc musialem sie nimi "opiekowac" w pracy ... :-(((
Nie ma to jak lubic swoja prace... Czyzby slowo "musialem" oznacza, ze juz
tam nie pracujesz ?

> Kazdy srednio madry wie jaka to jest wielozadaniowosc w Windows a poniewaz
> jest przereklamowana to niektorym sie wydaje, ze niczego innego nie ma lub
> nie bylo przed wymyslem BG ...
Piszac wielozadaniowosc mialem na mysli NT, a ze inne systemy byly i sa
nadal - wiem. Komputera uzywam w domu, glownie do zabawy. Pokaz mi system
firmy innej niz M$ ktory jest latwy w obsludze (moze linux, co ?) i jest na
niego tyle oprogramowania z dziedziny "rozrywkowej"...