Re: Siec LAN - problemy

Autor: MAYKY <mayky_at_ceti.com.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 21:14:39 MET

sprawa wyglada tak:
wlasnie jeden z kolegow podjechal do mnie i pozyczyl mi huba
i eureka !!!!!!!!!!!!
zadzialalo!!!!!!!
hub na tyle symetryzuje/wzmacnia( nie mam pojecia co dokladnie czyni )
ale spokojnie dostalem sygnal z niego na karte i widze swiat !!!!!:):):):):)
czyli teraz pozostaje mi kupic huba przez ktorego wepne moje owe 150 metrow
kabla
tak zeby moja karta sieciowa widziala swiat.
Dodam tylko ze hub dogadal sie z hubem w kafejce na 10
ale widze ze cos swiruje na 100.....
Teraz moja ostatnia ( mam nadziej prosba)
jakiego konkretnego , niedrogiego a pewnego huba
polecacie ????
czy HUB 3COM 3C16704A 10M (4xRJ45)
bedzie dobrym rozwiazaniem ????

pozdrawiam i z gory dzieki