Re: Abit BE6-II i czkawka - juz nie moge :-((( !!! dlugie !!!

Autor: Bloodhound <ANTYSPAMidsjacek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 20:07:53 MET

(...)

> :(( w wersji od LUKI ????? bo ty masz problem z HPT a nie z
> plyta a w biosie od luki jest i nowy bios do HPT ..i drajwery
> tez sciagnij
(...)

OK, moze nie opisalem zbyt jasno mojego problemu i wlasnej konfiguracji.
Moj Seagate to U-ATA/33 a wiec nie korzystam w tej chwili z HPT 366
(disabled w BIOS'ie) tylko ze standardowego kanalu IDE (UDMA/33). Nie sadze
wiec aby problem lezal po stronie wylaczonego HPT.
A swoja droga, jest jakas roznica miedzy biosami ze strony ABIT'a (wersja
XU) a BIOS'em od Luki (tez w wersji XU)? Oficjalny BIOS Abit'a posiada
rowniez uaktualniony BIOS do HPT 366.
Tak czy inaczej, dzieki za rady.

Pozdrawiam
Jacek Napierala *Bloodhound*