Re: jaka mysz

Autor: m <m100_at_poland.com>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 19:31:33 MET

Pirewszego Geniusa miale z pierwszym Pc - siakies 9 lat wstecz (3-przyciskowy do
dzis chodzi)
Obecnie - netscroll+ jak nie wgrasz driverka chodzi jak Micrsoft z kolkiem a jak
wgrasz to ma pare opcji wiecej (zreszta zawsze z menu mozesz go przelaczyc w
programiku sterujacym) Problema nie zauwazylem.
Jedyny problem stary genius mial(ale to chyba wszystkie myszy 3 p) ze jak z 2
na 3 klawisze przyciskiem przelaczyles to winda gupiala.

Wiem ze cena nie jest powazna ale jakby 3x wiecej kosztowal tez bym go kupil.