[OT] zamieszanie na grupie;

Autor: Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 19:30:56 MET

czesc;

ciekawe, czemu ludzie se nie moga zauktualizowac listy grup i zauwazyc, ze
sie pojawila grupa pl.comp.os.ms-windows.win9x;
z tego powodu pl.comp.pecet jest zalewany postami NTG w zatrwazajacej
liczbie; pare razy zdarzylo mi sie wyslac to&owo na pl.c.o.w95 ale jakos nie
stwierdzilem, zadnego robota, ktory by grzecznie mnie poinformowal, ze grupa
zmienila nazwe; tzn. do mnie zaden mail nie przyszedl;

i jakos sobie nie przypominam, zeby na pl.comp.os.win95 przyszla oficjalna
informacja od admina o zmianach; owszem, pojawialy sie takie newsy, ale jako
akapity w postach na inne tematy, raczej jako przypomnienie; i wysylanie nie
z konta admina, tylko przez innych, co bardziej zyczliwych uzytkownikow;

jak zatem admin wyobraza sobie, ze ludzie z pl.c.o.w95 wydedukuja, ze maja
isc na pl.c.o.m-w.w9x ???? no moga sobie przejrzec liste grup, ale nic nie
jest oczywiste;

poza tem jak widac na pl.c.pecet czesc ludzi sobie pomyslala, ze zastepcza
grupa jest ms-news.?.? a to przeciez nieprawda; i przez to wartosc
merytorycznaa [ ;))))))) ] p.c.o.m-w.w9x znacznie spadla;

generalnie: buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

FUT: pl.news.admin;

--
adas; podolany@go2.pl