Re: podkrecenie C 633 - pytanie

Autor: Tomek Te vel Neas <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 14:41:54 MET

> Na ile ustawiles napiecie i jakie masz chlodzenie ?
> Probowalem ze swoim na BH6 i nic choc na 75 i 83 chodzi
> bez problemu bez podnoszenia napiecia.

Chodził na 2.2V, ale teraz mam 2.4V z myślą o 515 MHz - ale do tego
potrzebuje większego radiatora, bo po jakimś czasie potrafi zwisnąć. Na 500
MHz od tygodnia nie miałem żadnego zwisu.

Chłodzienie - pasta termoprzewodząca 'H', zwykły radiator (jak znajdę
większy to wymienię), dobry cooler Titana od P3 + dwa zwykłe (po bokach)
dodatkowo czwarty wiatraczek wtłaczający powietrze za procka, no i radiator
od Pentium na karcie graficznej bo jakoś się grzać zaczęła bardziej nie
wiedzieć czemu...

--
 P o zdrawiam
  <\ _