Re: Byly sobie partucje - juz ich nie ma...

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 13:57:37 MET

> Nie pieprz koles jak nie znasz DOS. Twoj tekst prosto z reklam M$ :-(((
Przykro mi koles, ale na dos'ie (i norton commanderze) sie wychowalem. Jak
sie pojawil windows95 nie bylem zbyt szczesliwy (te wymagania) a zreszta to
i tak nakladka. DOS mial swoje zalety, windowsy tez je maja. Jedna z nich
jest wielozadaniowosc (chodzi mi glownie o NT bo 9x to kiepsko wychodzi) .
Jakby proces odzysku przebiegal pod dosem to musialbym sobie isc
"popieprzyc" przez 3h, a dzieki wielozadaniowosci dostalem twojego posta :))

Daro