Re: dual boot - rozwiazanie twarde

Autor: <robert.dygant_at_bahco.com>
Data: Sun 25 Feb 2001 - 02:25:06 MET

> Użytkownik <robert.dygant@bahco.com> napisał w wiadomości

> A dlaczego nie chcesz uzyc jakiegos bootmanagera (BSL, System Commander)
> lub chocby bootmanagera z W2k ?

Chodzi mi o to, aby miec WinME (do zabawy) i Win2k (do pracy) na
jednym dysku. Sprawa prosta - dwie partycje. Ale po pierwsze ME
wpycha mi jakies gownienka typu _Restore do partycji startowej Win2k),
zas instalacja gier lubi dolozyc swoje. Chcialbym zatem tego irytujacego
smietnika uniknac i jakos owe partycje raz na zawsze rozdzielic.

Wydawalo mi sie, ze jak wrzuce 2k z NTFS to nie beda sie nawzajem
widzic i problem z glowy. Jednak tak sie nie da (w praktyce a i w teori
tez - wedlug Microsofta). 2k pojdzie po takiej instalacji, zas ME nie.
Albo na odwrot. Zalezy w jakiej kolejnosci sie je instalowalo.

Reasumujac chce takiego dual boot'a, azeby jeden sysop byl niewidzialny
dla drugiego, i odwrotnie. Pomysl na "twarde" rozwiazanie wydawal mi
sie najprostszy i najskuteczniejszy. Z "miekkich" rozwiazan znalazlem
BootMagic'a w PartitionMagic'u. Moze sie uda.

Co Ty na to?

:) //Robert