Re: Telefon internetowy

Autor: Konrad Brywczyński <bryw_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 18:11:52 MET

Użytkownik "Politanski" <politanski@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:978nns$t04$1@news.tpi.pl...

| Z poprzednich postow na tej grupie dowiedzialem sie o programie Buddy Phone
| ,ale po wybraniu numeru slychac wybieranie, wywolywanie ,a telefon na ktory
| dzwonie sie nie odzywa. Prosze o rade co mozna z tym zrobic ?
| Moze jakis inny program?

Jeśli nie chcesz ograniczać kosztów do 0, to przyjrzyj się usługom VoIP na
zasadzie pre-paid. Ja korzystam z IPartners:
http://www.ipartners.pl/cgi-bin/vg/vg.cgi
Rozmawiasz przez zwykły telefon, co ja sobie bardzo chwalę - mogę pochodzić
po pokoju, a w słuchawkach byłoby ciężko. :-)

--
K  o  n  r  a  d    J  .   B  r y w c z y ń s k i
private    velvet     animal   oldsmobile    mind