Bios Abita BX6 vs BH6 i Celeron 633

Autor: Sebastian Demski <sdemski_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 14:57:11 MET

Orientuje się ktoś czy istnieje bios do BX6 obsługujący mnożniki powyżej 8x.
Zapodałem na nim Cel 633 (mnożnik 9.5) i przy każdym uruchomieniu kompa
wywala komunikat, że procesor źle skonfigurowany. Wciśnięcie F1 pozwala na
kontynuację i prawdę mówiąc wszystko działa, ale ostatnio u kumpla widzę, że
ma mnożnik do 12x na swoim BH6. Nie pamiętam dobrze, czy przypadkiem BX6 nie
był tym droższym modelem i jeśli tak to dlaczego tak sobie go olano?
Jeśli się mylę, i istnieje bios do tego BX6 (jest to raczej wersja pierwsza
nie BX6 2.0, bo nigdzie nie widziałem tego oznaczenia a prawdę mówiąc nie
wiem czym się różnią) to proszę o namiary. Szukałem na stronie Abita i
najnowszy jaki znalazłem tam z lutego zeszłego roku też ma mnożnik x8.
Z góry dzięki za pomoc.

Pozdro. Seba