LaserJet 5L - diagnostyka

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 11:00:59 MET

Czesc!

 Dorwalem uszkodzona drukarke Laser Jet 5L.
Elektronika wydaj sie sprawna, ale nie widzi
kartek (caly czas mam "paper out", swieci sie
pomaranczowa kontrolka). Cos mi sie nie wydaje,
zeby bylo to uszkodzenie czujnika papieru, mysle,
ze drukarka wykryla jakies uszkodzenie i tylko tak
moze komputer poinformowac.

 Dlatego pytanie: czy istnieje jakies
oprogramowanie diagnostyczne, ktore potrafilo by
odzyskac z drukarki informacje o tym, co sie stalo
i dlaczego nie dziala ? Jesli wybiore sie z nia do
serwisu drogo mnie to bedzie kosztowalo, a moze
udalo by sie przynajmniej wstepnie zorientowac w
cenie naprawy jakims magicznym programikiem.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl