Byly sobie partucje - juz ich nie ma...

Autor: Daro <daro_w_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 10:09:52 MET

Witam

Dzisiaj rano po wlaczeniu komputera zniknely mi 3 partycje rozszerzone.
Zostala tylko podstawowa i jedna (pierwsza) z rozszerzonych. A po tych 3 ani
sladu. Partition magic pokazuje "unallocated", to samo fdisk. Norton Disk
Doctor nie chce mi pomoc, poprostu jak by ich nigdy nie bylo...
Dysk to seagate u5 40gb, podpiety jako jedyny do kontroleta hpt100 na abit
be6 2.0 (system to w98se).
Jako drugi w komputerze jest caviar 6gb podpiety do standardowego
kontrolera, ale jemu nic sie nie stalo

Wiem, ze sa programy typu tiramitsu (albo jakos tak), ale czy istnieje
wersja demo <gdzie ja mozna znalezc> ktora dziala np 1 dzien ? :))
Zalezy mi na danych a nie mam pojecia jak sie zabrac za odzyskiwanie...

dzieki
Darek