Re: kupilem dysk i... mam problemy z instalacja

Autor: abs <abs_at_alpha.net.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 00:56:30 MET

> A partycje porobiles?

Sorki za poprzedniego posta - teraz juz wiem, ze trzeba porobic
partycje fdiskiem z dyskietki startowej. Tak tez zrobilem, zalozylem
na razie jedna partycje (z obsluga duzych dyskow - dobrze zrobilem ?),
sformatowalem ale dalej nie ma na dysku wiecej miejsca niz 33 GB...
I jest jeszcze jeden problem: odpalilem moj stary dysk na secondary
master (stamtad tez odpalam na razie system) i w Windowsie 95 OSR2
ikonka mojego nowego dysku co prawda jest ale jak chce sie do niego
dostac wyskakuje komunikat, ze dysk niedostepny. Nie ma tez
pokazanej pojemnosci. A CDROMu w Windowsie nie ma w ogole,
mimo, ze BIOS go wykrywa. Jakies rady ? Bede dozgonnie wdzieczny
bo dalej wisi nade mna grozba jutrzejszej wizyty w serwisie, brrr...!
Pozdrawiam,
ABS