> Zdecydowanie wole 32bit OpenGL na GFie. IMHO dużo lepiej wyglšda.
Na tym wlasnie polega urok IMHO - kazdy jakies posiada (a przynajmniej powinien :) i
fajnie.
Ogolnie wyglada to tak ze Ty wolisz Ogl w Ut, ja wole Glide (a raczej wolalem, chwilowo
nie mam na czym :) i kazdy z nas jest zadowolony grajac na najlepszym jego zdaniem api.
Cool.
> Różnica
> między Glide 16 a 32bit (cišgle imho) jest minimalna
j.w.
> Nie jestes skazany wyłšcznie na
> jednego producenta kart.
>
Jasne. Ale odbieglismy od tematu. Tematem bylo to ze ktos kto kupuje v3 do gierek dostaje
przy okazji calkiem niezlej jakosci 2d.
> A masz jakies konkretne podstawy?
Zadnych, z wyjatkiem tych wszystkich gier ktore byly projektowane (lub ich engine) dla
Glide :)
> Bo gdybać to sobie można do woli. UT
> również był projektowany na Glide, a na OpenGL chodzi dużo lepiej :)
>
Tu zapomnialaes IMHO :))
IMHO odwrotnie, zreszta pozyjemy, zobaczymy.
Bo gdybajac to rzeczywiscie mozemy zaraz zaczac sie zastanawiac, czy DNF jak juz w koncu
wyjdzie lepiej chodzi na GF5 czy Radeon4 :))
> To i tak sš o ile wiem ostatnie. Wiec definitywny koniec supportu.
> Nie slyszalem zeby byly jakies problemy...support jest potrzebny o ile potrzebne sa
> poprawki w sterownikach.
>
> pozdrawiam, Jancio
Received on Fri Feb 23 23:34:15 2001
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:27:22 MET DST