Re: Zmiana VooDoo3 2000 na GeForce MX Winfasta?

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Sat 24 Feb 2001 - 08:31:13 MET

> Zdecydowanie wole 32bit OpenGL na GFie. IMHO dużo lepiej wyglšda.

Na tym wlasnie polega urok IMHO - kazdy jakies posiada (a przynajmniej powinien :) i
fajnie.
Ogolnie wyglada to tak ze Ty wolisz Ogl w Ut, ja wole Glide (a raczej wolalem, chwilowo
nie mam na czym :) i kazdy z nas jest zadowolony grajac na najlepszym jego zdaniem api.
Cool.

> Różnica
> między Glide 16 a 32bit (cišgle imho) jest minimalna

j.w.

> Nie jestes skazany wyłšcznie na
> jednego producenta kart.

Jasne. Ale odbieglismy od tematu. Tematem bylo to ze ktos kto kupuje v3 do gierek dostaje
przy okazji calkiem niezlej jakosci 2d.

> A masz jakies konkretne podstawy?

Zadnych, z wyjatkiem tych wszystkich gier ktore byly projektowane (lub ich engine) dla
Glide :)

> Bo gdybać to sobie można do woli. UT
> również był projektowany na Glide, a na OpenGL chodzi dużo lepiej :)

Tu zapomnialaes IMHO :))
IMHO odwrotnie, zreszta pozyjemy, zobaczymy.
Bo gdybajac to rzeczywiscie mozemy zaraz zaczac sie zastanawiac, czy DNF jak juz w koncu
wyjdzie lepiej chodzi na GF5 czy Radeon4 :))