Re: w czym problem ?

Autor: Piotr Piekarski <chemik333_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 22:51:53 MET

--
Moj adres:
chemik333@poczta.onet.pl
Piotr Piekarski
Użytkownik "Bzzz" <jamesbak@box43.pl> napisał w wiadomości
news:976clk$aul$1@news.tpi.pl...

> sluchaj stary mam kompa od 10 lat wiec wiem jak nalezy podlaczyc tasme,
> a poza tym pisalem ze "stara stacja chodzi na oparach ale czyta co nie co"
> wniosek z tego ze tasme umiem podlaczyc, problem tu tkwi w tym ze stacja
> (nowa)
> nie wpolpracuje ze stara plyta i czy to jest mozliwe??
Powtazam:
NIE JEST TO MOZLIWE... (mysle ze jak masz kompa od 10 lat to powinienes
samemu rozgryzc o co chodzi...), no moze poza przypadkiem gdy twoj bios jest
na poziomie kompa klasy XT (8086) :)))
nie wiem czy one obslugiwaly 1,44 bo 0.77 to chyba tak... ale jak masz
powyzej AT ( P133 jest chyba lepsze...  :)))   ) to powinno dzialac...
noo mozesz rowniez zawsze sprawdzic stacje u kumpla lub kumpeli...
w razie czego idz wymienic zanim bedzie za pozno!
powodzenia w walce ze stworem pozerajacym dyskietki! :)