Re: Jak wylaczyc kompa o zadanej godzinie ?

Autor: Cezar <orkiszk_at_poland.com>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 19:46:53 MET

Użytkownik "Sequan" <sequan@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:9769t2$3d1$1@news.tpi.pl...
> ?
>
> Moze tak:
>
> tworzysz skrot i umieszczasz w nim komende "rundll32 user,exitwindows"
> wkladasz do harmonogramu zadan, ustawiasz date i godzine i po klopocie.
Sposob z harmonogramem jest bardzo dobry, ale to wywołanie rundll'a czasem
nie dziala do konca, czasem zdarza sie, ze przy zamykaniu jakiegos programu
teb wyrzuca okno dialogowe i czeka na jakas reakcje, i wtedy komp czeka na
reakcje jusera.
Ja mam programik, ktory w sposob bezwzgledny robi poweroff.
Jesli chcesz, to ci podesle na priva.

Cezar