Re: Co wy na to?

Autor: Zbigniew Kłos <klosz007_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 15:07:40 MET

Hej !

Ja parę dni temu za 450 kupiłem nowego OEM-owego Creative Annihilator Pro
(GeForce 256, 32MB DDR) z wyjściem TV. Przebija to znacznie wydajnoscią dwie
karty, które wymieniłeś i kosztuje mniej niż 500 zł.
A z tych dwóch to TNT2 PRO jest znacznie lepsza bo ma 128-bitową szynę
pamięci a M64 - tylko 64-bitową.

Pozdrawiam,
Zbyszek Kłos