Re: Szybko wyczerpujace sie zasoby systemowe, oraz problemik z tunerem Aver

Autor: ABA <lordabaNOSP_at_Mfriko6.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 13:33:15 MET

On Fri, 23 Feb 2001 10:24:34 +0100, Michal Tarasiejski
<mickytar@we.ps.pl> wrote:
> [...]
>systemowych. Podczas pracy - niewyszukanej ;-) spada nawet ponizej 40.
>Sciagnalem sobie MemTurbo i zlapalem sie za glowe, kiedy zobaczylem,
>ze Ilosc wolnej pamieci RAM jest na poziomie 5-15 MB (fizycznej) Po
>defragmentacji RAMu skoczylo do 80MB. Cos Winda nie radzi sobie z
>oddawaniem nieuzywanej pamieci. Niestety MemTurbo nie przywraca
>zasobow systemowych (w kazdym badz razie nie widac tego w zakladce
>"Wydajnosc" we wlasciwosciach "Mojego komputera") oraz prawdopodobnie
>wiesza mi system, wiec z niego zrezygnowalem.

Windows fatalnie zarzadza pamiecia. Po kilku godzinach pracy, czesto
konieczny jest restart systemu.
Do oprozniania pamieci przydaje sie rambooster (mam tylko jeden prog
ktory tego wymaga- borgtv).

>Czy to jest normalne (bo Winda ... ;-)? Posiadam Abita BE6-II z
>kontrolerem ATA100, 128MB RAM, dysk IBM30GB, karta SBLive, Tuner
>AverMedia, karta sieciowa Realteka BNC/UTP oraz karte graficzna
>Viper550 AGP. System WIN98SE
>Czy jest moze to spowodowane duza iloscia kart rozszezen?

Napewno nie, mam b podobna konfiguracje + 2ga k sieciowa i nie ma
zadnych problemow.

>Przy okazji, tuner TV wywoluje wyjatek krytyczny, w momencie odpalenia
>"pelnego okna". A po dluzszej pracy sie wiesza mi kompa. Czy moze to
>byc spowodowane karta graf.?

Zadbaj zeby tuner (audio/video), grafa, dzwiekowka i sieciowka
siedzialy na roznych przerwaniach (jak brakuje to np wylacz porty com
w biosie).
Pozatym przesiadz sie na jakis normalny prog do tunera (np borgtv) bo
wieszac sie moze przez wadliwe, firmowe oprogramowanie.

>W srodku zainstalowalem pelno wiatrakow, wiec problem temp. raczej
>odpada.

A pobor mocy?

Pozdrawiam.
_