Re: AC97 kryje SB128 ;)

Autor: AmAdeuz <amadeuz_at_pf.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 10:52:42 MET

Witam

Ja mam cos podobnego
po wylaczeniu AC 97' w biosie , na plycie ..pomimo zainstalowania osobnej
karty dzwiekowej
zaraz po uruchomieniu jakiegos dzwieku system caly sie wiesza ...pozatym te
badziewie momenatmi podczas muzyki ,czy gry cichnia ...zaraz charczy itd.
...normalnie z dzwiekiem mam cuda nie widy

pozdrawiam
AmAdeuz