Re: Kiedy nastapi zmierzch Windowsow

Autor: Karol Michalak <orient_at_ichf.edu.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 09:19:02 MET

DON wrote:

> jedynym Windowsem który jest czegokolwiek wart to Windows 2000 Professional
> na NTFS / a jeżeli chodzi o Linuxa to najpierw należy dokładnie poznać ten
> system (chociaż jedną dystrybucję) a potem się wypowiadać na jego temat /
> Linux nie jest systemem dla przeciętnych mniej obeznanych z komputerami
> ludzi / Linux wymaga wiedzy wykraczającej poza drag-and-drop
> (przeciągnij-i-upuść) /

Drogi Krzysiu, pisanie na newsy równierz wymaga pewnych wiadomości. W
Twoim wypadku są to (jako minimum):

1. Odpowiadanie pod cytatami a nie nad.
2. Wycinaniwe zbędnych cytatów.
3. Wstawianie deklaracji charsetu do nagłówka.

Twoje pouczanie wywołuje u mnie zdziwienie, gdy widzę u Ciebie kłopoty w
tak podstawowych sprawach. Konfigacja linuksa jest nieco trudniejsza niż
powyższe, zacznij więc ćwiczenia od tego, a najlepiej na pl.test :-).

Pozdrawiam

Karol