Re: Zmiana VooDoo3 2000 na GeForce MX Winfasta?

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 18:13:10 MET
Message-ID: <3A969A26.3EAF9F28@box43.gnet.pl>

> Jakby jeszcze te 32bitowe Glide jakos się różniło od 16bitowego i nie
> powodowało takiego spadku wydajnosci, to może byłby to jakis plus.

Zgadza sie, 16 bit glide jest znakomite...ale bez przesady. Nie widziales gier na
engine UT (innych niz UT ?).
Jezeli testowales tylko UT to rzeczywiscie...Epic postaral sie tak zaprojektowac
poziomy zeby maksymalnie dobrze wygladaly na 16 bit -ale popatrz na Rune, Star Trek
czy starsze Wheel of time - 32 bit Glide to najlepsze co mozna miec w tym przypadku.

> Jak ktos potrzebuje dobre 2D, to nie kupuje ani GFa, ani V5.
> Wpadasz w skrajnosci albo nie czytasz uwaznie postow. Pisalem ze dobre 2d na v5500
> jest milym dodatkiem.

> (Severance , Duke nukem Forever etc).
>
> I zakładasz, że będš lepiej chodziły na V5/Glide, niż GF/D3D lub
> Radeonie/D3D?

Oczywiscie ze tak. DNF z cala pewnoscia, Severance byl tak jak Unreal czy Diablo 2
projektowany pierwotnie na Glide wiec coz...

> Bo na wersję Glide-only nie ma chyba co liczyć.
> Glide-only skonczyly sie jakies 3 lata temu...zreszta demko Severance chodzi na
> D3D.

> Dla mnie brak supportu to podstawowa wada V5.
> nie sadze zeby uzytkownicy v5500 nie spali po nocach...spokojnie graja sobie w
> swoje ulubione gierki.

Nie mam pojecia jakiej jakosci sa sterowniki wydawane przez grupe x3dfx(nie mam na
czym sprawdzic, aktualnie uzywam nVidii) ale jezeli sa o.k. to nie jest zle.
Kurcze, moze uzytkownicy v5500 dodaliby cos od siebie ?

pozdrawiam, Jancio
Received on Fri Feb 23 09:19:15 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:27:13 MET DST