Re: Plyta GA-5AX i TNT2 M64

Autor: Raffa <rafalw_at_interia.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 07:44:02 MET

Użytkownik Grzegorz Gala <hosen@zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A95B708.C64CCDEB@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Posiadam wymieniony w tytule zestaw - płyta Gigabyte GA-5AX i grafika
> Riva TNT2 M64 32MB. Niestety niezbyt chcš one ze sobš współpracować
> szczególnie jeżeli chodzi o odtwarzanie filmów w DIVIX (da się obejrzeć
> jakieś 10 -20 min filmu, potem wszystko skacze) ale także jakieś
> bardziej rozbudowane graficznie gry 3D strasznie się przycinajš... Już
> nie mam pomysłu co z tym zrobić zrobić - próbowałem różnych kombinacji
> sterowników grafiki i płyty , DX7, DX8, jakieś programy w stylu NVmax
> itp - nic nie daje rezultatu.
> [...]
:-) Jak nie masz BX'a nie obejzysz DivX'a !!!
a tak w ogóle to pewnie płyta trochą spowalnia i może proc
spróbuj używać jakiegoś menagera cache (np. CacheMennager )
jeśli chodzi o nowe gry 3D to masz nędzarną kartę i to bardzo (wiem że w
sklepach wcoskaja ja jako dobry akcelerator 3D i takie inne pirdoły ale
pradwa jest taka, że to jest gorsze od normalnej TNT2 i UltRy i Pro M64 to
okronoja wersja jamiast 128b procesor jest tylko 64 (nędza)
za 300 kupisz już TNT2 ultre (a może jednak GF 2 MX ?? ale to ponad 450zł)