Re: miniankietka

Autor: GLide <glyder_at_priv.onet.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 00:58:57 MET

On Thu, 22 Feb 2001 13:02:35 +0100, Wojciech Giersz
<chektor@io.gliwice.pl> wrote:

>Czy też miałes po przesiadce wrażenie uwsteczniania się? :)

No cos Ty ;-)
Teraz moglem pracowac na rewolucyjnym ssytemie operacyjnym majacym
niespotykana dotat mozliwosc jaka byl multitasking.
(Ja chyba nigdy Billowi nie wybacze tego jak wielu ludzi wtedy na to
nabral.)

Najciekawsze jest to, ze na pieecu nigdy kursor myszy nie poruszal sie
ta plynnyie ja na Ami (Gforce robia a glupiego kursorahardwareowego
nie potrafia ot co!)

Pozdrawiam
GLide