Re: dual boot - rozwiazanie twarde

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski <gicusso_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 22:30:11 MET

> Aby uniknac partycjonowania wymyslilem takie rozwiazanie
> hardwerowe: Dwa twarde (mam takie). Na jednym ME na drugim 2K.
> Oba ustawione jako slave. Do tego jakis pstryczek coby sobie
> wybierac system operacyjny wedle uznania...Brzmi to dosc
> prosto, ale czy sie da? Co o tym sadzicie?

Chyba się da. Trzeba by tylko było zrobić przełączniczek do zworek na
dyskach, raz te zworki, raz te zworki. Nie powiem, pomysł całkiem ciekawy.
Tylko co by się stało, gdybyś w trakcie parcy kompa przełączył przełącznik?
Nie ma zielonego pojęcia. Czy nie prościej na jednej partycji mieć oba
systemy. Ja mam Win2K i Win98 na jednaj partycji i wszystko działa.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
http://gicusso.w.interia.pl