Re: AMD AthlonTb 1100

Autor: Pawel Rejczak <trader_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 22:27:16 MET

"Krzysiek" <silverman@go2.pl> wrote in message
news:973slb$mg8$1@news.tpi.pl...

> "Pawel Rejczak" <trader@interia.pl> wrote in message
> >
> cos bios sciemnial
> albo uzywales programu ktoryl wzol sobie ta temperature chyba ze slonca
> bo duron przy takiej temp wygladal by jak pieczona kielbaska

Tak bylo naprawde... sam nie wiem jak ten duron to przezyl. Widzialem w
biosie te 110-115 stopni potem instalowalem spokojnie viapack,
zainstalowalem program solteka do monitoringu z plytki - tez pokazywal 110,
potem motherboard monitor i mbprobe i rowniez bylo 110. Nie wierzylem... A
potem zblizylem palec z drugiej strony plyty akurat pod procesorem i w
odleglosci ok. 1 cm poczulem, ze ten procesor musi byc rzeczywiscie goracy.
Wtedy szybko wylaczylem...

Moze solteki maja takie dobre termometry pod procesorem...

> i pamietaj temperatury sytemu nigdy sie nie ignoruje gdyz od tego zalezy
> jak zestaw Ci dlugo pochodzi

Jasne.

> jak bys sie popsulo to albo by wogle nie chodzilo albo procek robilby
> przeklamania

Tak. Wszystko chodzi bardzo dobrze. Nawet go nieco podkrecilem na 6x133=800,
temperatura bez zmian i super stabilnosc.

Jedno co mnie intryguje to napiecie vcore ktore powinno przy ustawienieu
default byc 1.6V, a przy takim wlasnie ustawieniu bios pokazuje 1.66V a
programy monitorujace 1.72V
Nie wiem czemu tak jest.

No ale sprzet dziala przy normalnej temperaturze wiec chyba przejde nad tym
do porzadku dziennego. No coz, soltek to nie asus ale za to gada po chinsku
;-)

Pozdrawiam
PR