Atrament do HP 990 lub 970

Autor: macp <macp_at_poland.com>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 20:16:01 MET

Cześć
mam pytania do użytkowników atramentówek HP 990 lub HP 970 (ta pierwsza
bardziej mnie interesuje): czy do nabojów ww. drukarek można nalać zwykłego,
czarnego atramentu (np. Pelikana)?, czy takie coś będzie drukowało?
i czy w jakiś sposób nie zniszczy drukarki (bo wiadomo że zużywa się głowica
w naboju)
Do tej pory nalewałem atrament do Lexmarka 1020 i jakoś to szło - nie zależy
mi na jakości (tylko tak żeby dało się odczytać:), ale chodzi o to żeby było
jak najtaniej - wiem że drukarka jest droga, ale na atrament jest chyba
najtaniej
W moim przypadku też bardzo liczy się prędkość druku.
A może ktoś doradzi mi jakąś inną drukarkę o podobnej szybkości (albo
chociaż powyżej
10 str./min. - nawet na najsłabszych ustawieniach jakości wydruku) która
**na pewno** pójdzie na atramencie (uzupełnienia ze sklepów nie wchodzą w
grę)?

Maciek