Re: IBM DTLA 45GB - raz jeszcze.

Autor: Marek Sołek <somar_at_agh.edu.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 17:32:01 MET

> Czy przy starcie powinien "zazgrzytać"?
> Podczas pracy jest cichutko - ale ten start.

Ja mialem IBM 15GB 7200 rpm - wlasnie tak sie zachowywal. Po 4 miesiacach
pracy zazgrzytal mi tak, jakby pekly mu wszystkie sprezynki. Jak oddalem
komputer do serwisu to powiedzieli, ze trzeba bylo od razu przyjsc kiedy
jeszcze stukal przy starcie, bo to nie jest prawidlowa praca dysku. Dla nich
takie zachowanie jest podstawa do wymiany dysku na nowy.
Tak wiec jezeli jeszcze ten dysk chodzi, to po moich doswiadczeniach sadze,
ze niedlugo jeszcze pochodzi.

Somar