Re: problem z ... no wlasnie nie wiem (dlugie)

Autor: Artur Gawryszczak <gawrysz_at_camk.edu.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 13:14:49 MET

Bartosz Rafalski wrote:

> moze cos nie tak z uziemnieniem albo zerowaniem sieci elektrycznej w budynku ?
> czasem "fachowcy" zle popodłaczaja kabelki i cuda sie dzieja

Widziałem/słyszałem kiedyś "cud" polegający na tym, że 486 stojące 1.5 m
od lodówki robiło czasami "beep" , jak si ę włączał agregat. Żadnych
innych objawów ubocznych nie było, żadnych zwisów, niczego, tylko
"beep". A mój komp stał 2 razy bliżej i nic. Od tamtej pory wierzę w
szamaństwo.

--
	Artur Gawryszczak