Re: drukarka hp - dwa lata i szlus?

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 12:29:40 MET

Marian Guc wrote:
> jej zmusić do normalnego /tzn. porzšdnego druku/. Jeżeli drukuję ramki, > tabelki
> to mogę zapomnieć o trybie ekonomicznym. W tym trybie ramki sš > poprzesuwane
> w pionie.

 I najciekawsze jest to, ze nie zalezy to od
drukarki !!! Wiem co mowie. Oryginalny pojemnik z
drukarka (20ml) - linie idealnie pionowe, potem
wymiana na 40ml (orygilany) i zygzaczki. Skonczyl
sie, to kupilem nowy (40ml) i teraz znowu drukuje
bez zygzakow. Badziewne pojemniki robia. Szkoda ze
nie przechowalem sobie opakowan, bo moze zalezy to
od miejsca produkcji.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl