Re: Jak skonwertowac vqf do mp3 ??

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Feb 2001 - 10:12:58 MET

Filipus wrote:
> BladeEnc wyglada na dosc dobry program, ale dokladnie posluchaj, ze MP3 z
> tego programu piszczy, dla porownania polecam AudioCatalyst. Jak juz to
> uslyszysz, to piszczy tak, ze nie da sie sluchac. Nawet na moich starych

(przepraszam za brak odpowiedzi, ale przegapilem
watek :( )

 Prywatnie nie uzywam za czesto kompresji do mp3.
Jednak moj kolega zadal sobie kiedys trud i za
pomoca SoundForge zbadal kompresje szumu bialego
przez rozne kodeki. Okazalo sie, ze bladeenc jest
najlepszy, praktycznie nie obcinajac (przy 128) a
przy 160 nie obcinajac w ogole.

 Mam "normalny" sluch, wiec mozliwe, ze nie
slyszalem piszczenia podczas kompresji blade.

PS. Testy z roznymi kodekami byc moze pojawia sie
kiedyc na inecie, nie ja o tym zadecyduje.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl